שאלה לד"ר אריאלי
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דוקטור, מבקש חוות דעתך בנושא הבא: לפני למעלה מ6 שנים עברתי ניתוח כריתה רדיקלית. הגידול לא פרץ החוצה. לא קבלתי שום טיפולים למעט מעקב. בשנים הנ"ל ערכי PSA נעו מ 0.01 ועד 0.08 לפני חצי שנה. כעת בבדיקה אחרונה עליה ל 0.14 נראה לי מדאיג. איזה סיבות יכולות להיות לעליה כזו? (אני בן 56, PSA בזמן הניתוח=4.19). מה אתה ממליץ לעשות בשלב הזה? מתי מתחילים "לפעול"? בתודה, סימון
לסימון שלום בשלב הזה מעקב בלבד. אם יגיע ל-0.4 צריך לשקולבירור \טיפול. ד"ר אריאלי