סרטן הערמונית
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לד"ר הנחמד מהו הערך הנורמלי של ה-PSA לאחר כריתת ערמוניתבבקשה תשובה מהירה אני בלחץ בגלל בעלי תודה יעל
יעל שלום, התוצאה המתקבלת בבדיקה שונה מקופה אחת לשניה-בהתאם לסוג המכשיר במעבדה. בבריאות כללית התוצאה בדרך כלל הינה נמוך מ- 0.1 . אין סיבה להיות בלחץ , זה רק מזיק. צריך תמיד לקוות לטוב. בעת הניתוח נשלחות לבדיקה פתלוגית, רצוי לבדוק מה תוצאות הבדיקה. ממנה אפשר ללמוד , אם הסרטן נשאר בקופסית או יצא ממנה וכו' באיחולי החלמה מהירה ובריאות טובה. מאיר
יעל שלום האידיאלי להגיע ל- PSA הנמוך ביותר האפשרי. בקופ"ח כללית הערך הנמוך ביותר הוא 0.1 >, במעבדות אחרות יכול להיות אפילו 0.001 , תלוי במעבדה. ד"ר אריאלי