נתוני PSA לאחר כריתת ערמונית
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. לפני כשישה שבועות אבי עבר ניתוח כריתת ערמונית. בדיקת הדם הראשונה שעשה לטובת PSA התוצאות היו 0.1 מה המשמעות של התוצאות ? האם זה אומר שהסרטן עבר והוא בריא ? אני יודע שצריך להמשיך לעקוב בבדיקות דם, בהנחה והגוף בריא ללא סרטן, האם ה- PSA נשאר קבוע ?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, PSA נמוך מ- 0.1 הוא תקין , לאחר כריתת ערמונית. צריך לקוות שישאר כך לתמיד. באיחוי החלמה מהירה ובריאות טובה. מאיר
T שלום עדיין ה- PSA הוא המדד הטוב ביותר למעקב במיוחד לאחר ניתוח. PSA< 0.1 זה מצויין , אבל בהחלט צריך להמשיך במעקב. ד"ר אריאלי
תודה על ההתייחסות.
T לילה טוב לבריאות ד"ר אריאלי