פרמיקסון
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב עקב בעיות השתנה מרובה בלילה , קיבלתי - פרמיקסון 160 מ"ג פעמיים ביום . רציתי לשאול : באילו שעות אני אמור ליטול התרופה? 2 הכדורים ביחד- ליפני השינה , או כל אחד לחוד באילו שעות?- בברכה יקי
ליקי שלום. עדיף לקחת פעמיים ביום ,אבל אפשר גם פעם אחת ביום. חשוב לקחת את התרופה עם האוכל. מצורף קישור. אריכות ימים בבריאות. יעקב http://www.medi-line.co.il/?CategoryID=219&ArticleID=99
יעקב שלום חן חן על ההפניה לכיתוב על התרופה. עוד שאלה ברשותך: אני נוטל גם אומניק, שעוזר לי מאוד, האם פרמיקסון מבטלת את האומניק , או להמשיך עם שתי התרופות? בברכה יקי
ליקי שלום החשוב לקבל את התרופה במהלך הארוחה כדי למנוע ת. לוואי כמו בחילות וכו'. לא לפני השינה. רצוי לחלק בין 2 ארוחות שונות , אבל אם לפעמים לא מסתדר מותר לקחת 2 כדורים ביחד בזמן אחת הארוחות. ד"ר אריאלי