טקסוטר
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני כבר עוקבת אחר ההתכתבויות מספר חודשים והגעתי לרגע שעליי לקבל תשובות אבי בן 71 כבר שנתיים מתמודד עם סרטן הערמונית עבר ניתוח קריו(הקפאה) הקרנות וטיפול הורמונלי לאחר שסבל מכאבים באגן וניצפתה נקודה במיפוי הוחלט לטפל בו בטקסוטר בימים אלו הוא לאחר הטיפול השלישי ןלפניי הערכת מצב מכיוון שה psa ירד מ 142 ל 129 האם זה הגיוני? מה לדעתך צריך לעשות? מה זה אומר לגביו?? מודאגת מאוד
לאדוה שלום הטיפול בטקסוטר הוא הטיפול הכמוטרפי היעיל ביותר לסרטן הערמונית כאשר יש כשלון של טיפול הורמונלי. העובדה שיש ירידה ב- PSA מ- 142 ל-129 ,זה הגיוני וזה מראה שבשלב הזה הוא מגיב היטב לטיפול וזה דבר טוב עבורו. כדאי שיהיה גם מעקב ע"י CT חלון עצמות של הממצא בעצמות האגן . ד"ר אריאלי