סרטן הערמונית
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
רציתי לשאול אם למישהו יש מידע על סטרוציום - 89? אם היא עוזרת לטיפולים בגרורות? אשמח למידע בהקדם..
לקריאה נוספת והעמקה
sam בוקר טוב. התרופה נקראת מטסטרון. מיועדת בעיקר לטיפול נגד כאבים בעצמות , אבל יש לה גם השפעה מרפאה או מחזקת את הפעילות של הכמוטרפיה. ה- סטרונציום נמצא בטבלה המחזורית סמוך לסידן ולכן הוא נקלט בעצמות במקום הסידן. כאשר זה ניתן בצורת איזוטופ רדיואקטיבי הוא הורס תאים סרטניים ( כמו הקרנה).טיפול יחיד יכול להפסיק כאבי עצמות לתקופה של 6-8 חודשים . ד"ר אריאלי