שנה טובה
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר אריאלי ולכל משתתפי הפורום השנה הזו בואו נבטיח ש.... כל בוקר נקום עם חיוך על הפנים ונרגיש טוב עם עצמנו בלב. בפנים... נקווה לטוב ונידחק את הרוע נלמד יותר לאהוב מאשר לפגוע נראה נכונות לעזור לאנשים ובכיף ולא ניתן לרגשה שאנו רוצים לחפף אם ניתן יותר מעצמנו ופחות נרצה לקחת אז השנה בטוח תהיה הרבה יותר מוצלחת לא נבטיח לעמוד בכל הדרישות אבל לפחות נבטיח לנסות ואז תראו שכבר מתחילה השנה תהיה לנו שנה מקסימה. שנה של תקווה, בריאות ואהבה. בקיצור שנה טובה!!! אריכות ימים בבריאות. יעקב.
יעקב היקר שלום אתה מעמודי התווך של הפורם. גם אם לפעמים דעותינו חלוקות , זה לגיטימי . המשך בעשייה ,אין כמוך. בידידות רבה , ד"ר אריאלי