אי התאמה בבדיקת CT /מיפוי עצם
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דר' אריאלי בהמשך להתכתבותנו בנושא סרטן הערמונית, אנא הסבר לי איך יש אי התאמה בין 2 הבדיקות: מיפוי עצמות שהוא תקין ! ובדיקת CT שמדברת כבר על גרורות?! איך מיישבים סתירה כזאת? ובאם יש גרורות......מהו בעצם הטיפול ההורמונלי? מדוע אי אפשר לנתח? הרי קראתי שלא מנתחים גברים שהם כבר מבוגרים ואילו אבי רק בן 62?! שוב אודה לתשובתך הדחופה.
לרפאל בוקר טוב בין 2 הבדיקות ה- CT יותר אמין. בכל מקרה קחי את 2 הבדיקות לפרופ' אונקולוג. אם יהיה צורך הוא יקח את הצילומים להתייעצות עם רופאים רנטגנולוגיים. ד"ר אריאלי
רפאל אם יש פיזור גרורתי אין טעם לנתח , אלא לתת טיפול סיסטמי שמגיע לכל מקום בגוף בו יש תאי סרטן ממקור הערמונית. הטיפול ההורמונלי מיועד לדכא את ההורמון טסטוסטרון המופרש מהאשכים ברובו ומיעוטו מבלוטת יותרת הכליה. ד"ר אריאלי
לרוב מדובר בטיפול בכדור אחד ליום + זריקה של פעם ב- 3 חודשים. ד"ר אריאלי