סרטן הערמונית
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לאבי היה לפני שנתים וחצי סרטן הערמונית.עבר גם הקרנות וזריקות בבטן כחצי שנה. עד לפני שנה בדיקות PSA הראו אפס.אבל ב2/08 מראה 0.23 ב10/4/08 0.26 ב15.9 0.32 כלומר זה עולה האם זה מסוכן? האם הסרטן קים אצלו?(אגב הוא כבן 81)האם צריך טיפול? כמו כן עשה בדיקת CEA וזה מראהכלומר תוצאה: 1.39 הערכיםשרשןמים בבדיקות:0-5 האם זה מראה שיש לו סרטן אחר?אנא תשובתך הדחופה בברכה ותודה מראש מלכה
מלכה שלום העליה ב- PSA דורשת בשלב הזה מעקב. בחלקה קשור עם הפסקת הטיפול ההורמונלי. אתם צריכים להתייעץ עם האנקולוג שלו באילו רמות של PSA צריך לחזור לטיפול הורמונלי . לרוב הם ממליצים כאשר PSA 1.0-2.0 . CEA לא שייך לערמונית . יש לעשות בירור נפרד לגביו -מעיים? אחר? ד"ר אריאלי