תרופה חדשה בנסוי
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דורון אפרתי שלום התרשמתי מהעבודה שהנך משקיע במחקר. גם אני בודק פה ושם. רציתי לדעת מה דעתך על תרופה חדשה בפיתוח וניסוי של חברת PROTOX הקנדית - PRX302. אמנם זה לטיפול בסרטן שעדין נמצא בקופסית אבל לטובת הפורום חשוב להעלות ולבדוק את כל האפשרויות.
שלום אריה, קראתי על התרופה שבפיתוח, נראית מענינת מאד. היא עשויה ממולקולה המתבתת על הרצפטורים של הסרטן על פני הערמונית וחיסולם (טיל מדוייק), כעת בשלבים מאד מוקדמים של הפיתוח והניסויים הראשוניים מתקיימים בטקסס ארה"ב. אגב, לחברה פרוטוקס יש תרופה PRX321 בשלבים הרבה יותר מתקדמים לסרטן המוח. מצטער שלא השבתי לך במייל, פשוט הייתי חולה מטיפול שקיבלתי ברמב"ם. כעת יותר טוב.
תודה דורון, תרגיש טוב.