בדיקות דם
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב לפני כחודש וחצי סיימתי טיפול בהקרנות חיצוניות. היה לי גליסון 6 וPSA 23 . עתה ה- PSA - 0 . אני ממשיך לקבל זריקת לוקרין מידי 3 חודשים. לאור התוצאות כנ"ל , מה הטעם לבצע בדיקת PSA מידי 3 חודשים? האם לא מספיק אחת לשנה? בברכה יקי
ליקי שלום איך אתה מרגיש ? התוצאה מעולה , אבל בכל זאת יש להקפיד על בדיקת PSA בינתיים כל 3-4 חודשים, ליתר ביטחון. ד"ר אריאלי
שלום רב חן חן על התענינותך! עתה אני מרגיש מעולה, למרות שהיו שלבים קשים ביותר בהקרנות . האונקולוג אף יעץ לי לקחת פסק זמן בעת ההקרנות. עד אשר יחלפו הכאבים.ראוי להדגיש שקיבלתי כדורים עם סמים לשיכוך כאבים! שמתי הכל בסיר - בחשתי והחלטתי להמשיך ולסיים ההקרנות עפ"י התכנון. בדיעבד , אני יכול להעיד שההחלטה היתה נבונה! ( הנחתום מעיד על עיסתו ). עוד שאלה ברשותך - כמה זמן יימשך עוד הטיפול בלוקרין ? בריאות לכולם והרבה אורך רוח! בברכה יקי