cea ו- PSA
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר, אבקש חוות דעתך למצב כיום ולדרך הטיפול העתידי: אני בן 75 ולפני 3 שנים טופלתי בהקרנות לערמונית+טיפול הורמונלי. בבדיקות החדשות psa=0.75 ו- cea=2.6 , טסטסטורן=3.3 מה המשמעות לתוצאות הללו וכיצד נכון לנהוג טיפולית היום ובהמשך? תודה רבה על ההכוונה
לגל שלום ה- PSA מצויין לאחר הקרנות, הטסטוסטרון יחסית נמוך וזה טוב עבורך. ה- CEA בדיקה לא ספציפית לערמונית. בשלב הזה אתה צריך מעקב PSA כל 6 חודשים בלבד ולא שום טיפול נוסף . ד"ר אריאלי