סרטן ארמונית
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ברצוני לשאול: 1. אני עומד, כנראה, בפני טיפול קרינתי בארמונית (לאחר ניתוח RPP שנעשה לאחר ניתוח קודם, 6 שנים קודם, דרך הבטן, לגדילה לא ממאירה של הארמונית) קראתי שהקרנה מסוג IMRT היא יותר מדוייקת 3-D ולכן הסכנה לנזק ב- sphincter וב- rectum יותר קטן. - האם בארץ עושים הקרנה מסוג IMRT ואם כן איפוא ?
למיקי גולן שלום אני מציע לך לברר את זה עם האונקולוג שמפה \ יפנה אותך להקרנות. ד"ר אריאלי
ד"ר אריאלי שלום רב שמי יוסי אתה בודאי זוכר אותי מהפורם הישן , חליתי בסרטן ערמונית בגיל 52 שנה מאוחר יותר ראו בסיטי ממצא ליד הכיליה , הצעת לי לבדוק זאת מידית , התברר שזה גידול סרטני נוסף לימפומה , סיימתי טיפול כימותראפי היום אני מרגש מצוין . היום עשיתי בדיקת פי,אס,איי והתוצאה היא 0.06 ,מה משמעות התוצאה , האם זה מעיד על מגמה של חזרת המלה . יוסי