לדר אריאלי בענין אהרן
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דר' שלום בהתייחס לטיפול שמקבל אהרן בן ה 85. האם יש הצדקה לתת טיפול הורמונאלי בערכים של 1.48 PSA וזאת גם עקב הגיל גם עקב כך שיש השפעה על צפיפות העצם וגם ענין הלב? אודה לתשובתך
משה שלום כאמור לעיתים נדירות לטיפול ההורמונלי יכולות להיות השפעות שליליות על הלב , לכן הצעתי אלטרנטיבות אחרות. השאלה אם לטפל בכלל בגיל מתקדם בסרטן הערמונית או חזרה של הגידול , על זה צריך לחשוב על כל מקרה לגופו ,לפי מצבו הכללי של המטופל ו תוך בדיקת רצונותיו של המטופל עצמו.