מומלץ לשלב טיפול נטורופתי
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בס"ד שלום לכולם שמי גבריאל בן סימון ואני עובד צמוד עם דר' אריאלי והשילוב של הרפואה הקונוונציונאלית עם הרפואה הנטורופטית נותנת מענה. לכן אנשים המעוניים לתאם איתי פגישה יוכלו ליצור איתי קשר בטלפון: 4247664 - 054 וגם לקבל חוות דעת עלי מדר' יוסף אריאלי בברכת רפואה משלימה גבריאל בן סימון נטורופט מוסמך
לקריאה נוספת והעמקה
ולא לשכוח וודו וקריאת פרקי תהלים
לשלמה שלום מעניין מאד שאתה שולל גם את הרפואה הקונבנציונלית וגם את המשלימה . יש משהו שאתה כן מאמין בו ???האם אין שום דבר חיובי ואמיתי בעולם הזה ???? ד"ר אריאלי
ברוך שובך הביתה . ד"ר אריאלי