סרטן
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דר.אריאלי היקר שוב שלום.מה שלומך? איך החופש? אנחנו דיברנו ליפני חודש אולי יותר.אז ככה: אבא בן 75 סרטן הערמונית PSA מאל 600 מטופל בטקסוטר זה השם אני חושבת.יש גרורות על העצמות.לא מגיב טוב לטקסוטר.אבא גר ברומניה ולא רוצה לבוא לארץ. לאבא אין תופעות לוואי מהתרופה אבל הPSA עולה. רופא שלו רוצה לשנות את הטיפול והיא שואלת מה הטיפול המקובל פו בארץ חוץ מטקסוטר? תודה מראש.
שימי לב להודעה למעלה, ד"ר אריאלי בחופשה עד אמצע אוגוסט. אולי תנסי בפורומים אחרים עד שיחזור.
למירי שלום כפי שכבר כתבתי לך , אם אין תגובה לטקסוטר , לצערי הרב , המצב לא טוב. אולי ינסו סוג אחר של כמוטרפיה , אבל זה כבר לא התחום שלי אלא של רופא אונקולוג. ד"ר אריאלי