הקרנות לערמונית.
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. אני בחרתי לבצע הקרנות לערמונית והייתי מעונין לדעת מאלו שכבר עברו את ההקרנות ויכולים להצביע על ההצלחה בהקרנות שעברו, אשמח לקבל תגובות בתודה גדעון יאירי.
לגדעון בוקר טוב החלטה נבונה . אני מקווה שאחרים שעברו את הטיפול יענו לך . ד"ר אריאלי
לגדעון שלום אני מבקש להיות גלוי לב, ולספר לך על הרגשתי הסוביקטיבית : אני בתהליך סופי של ההקרנות עברתי 29 מתוך 38. תופעות לואי מהן אני סובל : עיפות . כאבים עזים בעת יציאות, עד כדי צורך בשימוש בסמים(כדורים שקיבלתי מהאונקולוג). דימום בעת יציאות. העיקר הבריאות! בברכה יקי
ליקי שלום קודם כל תודה שענית לגדעון ואני מצטער לקרא על ת. הלוואי שלך. אני מקווה שאנשים נוספים יענו לגדעון. למען האיזון אני רק רוצה לציין שלא כל המטופלים בהקרנות סובלים מת. לוואי קשות כאלו ויש רבים שאין להם ת. לוואי בכלל או ת. לוואי מועטות וחולפות. ולך אישית החלמה מהירה ד"ר אריאלי