פרוסייף
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר אריאלי שלום רב, אשמח אם תקרא ותענה על שאלותי הנוספות המפורטות בתאריכים 6-7.7/08 כמו כן אשמח לדעת האם במצבו של אבי כפי שפרטתי בהודעות הקודמות יש מקום לקחת פרוסייף? תודה
לבן שלום אני לא ממליץ לקחת פרוסייף ( ואנטי-אוקסידנטיים בכלל) בתקופת הקרנות וחצי שנה לאחר סיום ההקרנות . ד"ר אריאלי
בינתיים שיעשה MRI חיצוני , גם יכול לתת משהו , למרות שהתמונות לא חדות כמו בMRI פנימי. אני חושב שלא תבטלו את התור ל- MRI אנדורקטלי , תמיד תוכלו לבטל את התור במועד מאוחר יותר , אם יהיה כבר מיותר ד"ר אריאלי