ערמונית מוגדלת
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
איך גורמת לדם בשתן ובזרע (בנפרד) תאור להדיוטים בבקשה...
האם הופעת דם בשתן (בעין),בתדירות נמוכה למשך יממה כתוצאה מערמונית מוגדלת,ללא! תסמינים אחרים, מצדיק לקיחת אבודרט?
לשואל שלום. דם בשתן אינו סימפטום נפוץ ( אם בכלל) של הגדלת הערמונית. בוודאי לא הגדלה שפירה של הערמונית. אם התופעה נמשכת ברציפות יותר ממספר ימים או חוזרת על מידי כמה שבועות , הדבר מחייב ברור רציני יותר ע"י בדיקות תרבית שתן וזרע. בדיקת US של דרכי השתן והערמונית ,ובדיקת ציסטוסקופיה. מצורף קישור להסבר על הבדיקה. החלמה מהירה. יעקב. נ.ב. כדי לקבל תשובה מלאה מהרופא חשוב שתציין גם את גילך. http://tasmc.org.il/surgery/urology/2432.htm
לשאלה תשובה דם בשתן דורש בירור אורולוגי מלא. אם לא נמצאה סיבה אחרת לדימום והוכח דימום מהערמונית ( לאחר שנשלל שהמדובר בסרטן הערמונית), ניתן לטפל באבודרט. האבודרט פועל גם על כלי הדם של הערמונית ועשוי למנוע דימום מהערמונית ( שאיננה נגועה בסרטן). ד"ר אריאלי