האם יתכן קשר בין פרמיקסון לבין עלית ה-PH ?
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עשיתי ב. שתן לאחרונה הכל תקין,אלא שה-PH הוא 8 . מעולם לא היה לי PH מעל 7.2 לפני כחודש התחלתי לקחת פרמיקסון אחרי אירוע של דלקת בדרכי השתן. היתכן שיש קשר בין ה-PH והפרמיקסון? זהו הגורם המשתנה היחיד שאני מעלה בדעתי, לא שיניתי שום דבר אחר כולל תזונה כמובן! או שיש קשר לאירוע הדלקת?(למרות שבזמן הדלקת היה PH 7.2 )
ירום שלום האמת שלא שמתי לב עד כה ל- Ph בשתן אצל מקבלי הפרמיקסון . אם במשך הזמן אראה משהו בכיוון אודיע לך . ד"ר אריאלי
עד כמה זה בכלל משמעותי ,עלית ה-PH מ-7 ל-8 ? ומה יש ,אם בכלל,לעשות בכדי להורידו? תודה