psa
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום שוב דר.אריאלי.מה שלומך?דיברנו ליפני זמן מה בקשר לאבא שלי מרומניה.שעלתי: צריך מספר טיפולים עם טקסוטר כדי שהPSA ירד?אבא אבר 3 טיפולים ואין תופאות לוואי אבל גם הPSA לא זז.כמה טיפולים צריך? אפשר להגדיל את הכמות?בתודה וברכה מירי.
מירי שלום קשה מאד לצפות מראש את התגובה . זה מאד אינדיבידואלי . זה שה-PSA לא זז, זה לא כל כך טוב, אבל אולי זה טוב שהוא לא עלה עוד. ד"ר אריאלי
דר".אריאלי בוקר טוב.הPSA כן עלה.יש מצב שטיפול כימי אחר חוץ מטקסוטר יכול לעזור?בתודה מירי.י