סרטן גליסון 6
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום וברכה!! רציתי לשאול: בביופסיה מהערמונית יצא ש10% תפום של ידי גידול ויש גליסון 6. האם הכונה שהגידול לא חודרני? תודה.
אי אפשר לדעת אם הגידול ללא גרורות ללא בדיקות מתאימות אבל בגליסון 6 ו 10% גידול רוב הסיכויים שאין גרורות.
אלעד שלום כמה גלילים נלקחו ובכמה מהם נמצא גידול? האם כתוב בתשובת הביופסיה דברים נוספים ?? בינתיים ניתן להגיד שהגידול בדרגת ממאירות נמוכה , אבל מזה לא ניתן לדעת מידת התפשטות . ( כעיקון כללי ככל שדרגת הממאירות יותר נמוכה הסיכון להתפשטות המחלה יותר קטן ). ד"ר אריאלי