עליה ב PSA
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לצוות הרופאים המומחים בתחום הערמונית בשנת 2000 עברתי כריתת ערמונית כתוצאה מסרטן מאז ה PSA היה ברמות שונות של עליה מ 0.02,0.03,0.05 והיום 0.08 א. האם יש צורך לדאוג? ב. מה ניתן לעשות לשם הורדת הערכים? בברכה א.ד
לקריאה נוספת והעמקה
א.ד. שלום העליה מזערית וחסרת משמעות .תמשיך במעקב . בינתיים שינויים בהרגלי אכילה ( להרבות בפירות וירקות רצוי אורגניים ולהפחית בבשר אדום ושמן ) , פעילות גופנית והפסקת עישון ( אם אתה מעשן ), מעקב וטיפול של כולסטרול וטריגליצרידים , ושמירה על משקל טוב , כל אלו יתנו לך גם בריאות כללית ויעזרו כדי שהמחלה לא תחזור . ד"ר אריאלי