צרבות
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מאז שהתחלתי את הטיפול ההורמונאלי שזה כדורים וזריקות כל שלושה חודשים אני סובל מצרבות מאוד מאוד חזקות החלטתי להפסיק את הכדורים ונכון לעכשיו בעוד שבוע אני צריך לקבל שוב זריקה אני לא מסוגל לעמוד בצרבות האלה העים יש קשר לצרבות ולטיפול בבקשה עזרו לי.
לסבא שלום אני מניח שהצרבות קשורות עם הכדורים ולא עם הזריקה . הייתי מציע לך לפנות לרופא שלך כדי לתת לך טיפול נגד צרבות ולפי הצורך אולי לרופא גסטרו ולא הייתי מפסיק את הזריקות בשלב הזה. ד"ר אריאלי