תוספי תזונה

דיון מתוך פורום  תרופות ורוקחות ברפואה משלימה

11/03/2012 | 10:10 | מאת: חן

אשמח לשמוע את דעתך לגבי נטילת תוספי תזונה כגון פרביוטיקה סידן ויטמין D וקומפלקס ויטמיני B' ומולטיויטמינים ומינרלים לאחרונה קראתי מחקרים שאין שום תועלת בלקיחת תוספים אפילו של חברות טובות כמו סולגר כי הם לא תורמים לגוף כלום וההפך מקצרים את החיים, אשמח לשמוע את דעתך ומנסיונך האישי האם תוספי תזונה מרפאים מחלות

לקריאה נוספת והעמקה

חן שלום, למיטב נסיוני עם הרבה מטופלים/ות בבית המקרחת ובקליניקה יש יתרון רב בשילוב טיפול טבעי הכולל תזונה נכונה, צמחי מרפא ותוספי תזונה בזמן הטיפול התרופתי ממספר סיבות חשובות. צמחי המרפא משפרים את הטיפול התרופתי ובכל מסייעים בחיזוק המערכות החלשות בגוף על ידי אספקה סדירה של ויטמינים ומינרלים החיוניים לפעילותם התקינה. יתרה מזאת, צמחי המרפא אף מונעים את תופעות הלוואי של התרופות, למשל כאשר נוטלים תרופות להורדת כולסטרול(ממשפחת הסטטינים), יש תופעות לוואי בכבד, כליות, מעי ועוד, ושילוב צמחי המרפא מסייע לטהר את הגוף מהפסולת והרעלים של התרופות ולחדש את פעילות הכבד ומערכת העיכול. כאשר מדובר בפרסום יש אינטרס כספי וחשוב לבדוק את המחקרים המקצועיים על כל צמח וצמח בכדי לדעת מה היתרונות שלהם ולאחר שקראתי מחקרים מקצועיים רבים המוכיחים את יעילות צמחי המרפא, אני ממליץ לשלב בטיפול את הרפואה הטבעית. חשוב להיוועץ במומחה לצמחי מרפא לפני כל שימוש בתוספי תזונה ו/או צמחי מרפא בכדי למנוע אינטראקציות ולהתאים לכל מטופל את הטיפול הטבעי לפי מצבו הפיזי והנפשי, שבוע טוב ובריא, אילן.

12/03/2012 | 14:28 | מאת: יהודית ברלב

אני מאמינה גדולה בתוספי תזונה וצמחי מרפא אבל חושבת שהשימוש בהם צריך להעשות בליווי מקצועי או לפחות יעוץ של נטורופת או רוקח בתחום הרפואה משלימה. הטענה שתוספי תזונה מקצרים את החיים היא מצחיקה ולדעתי אין לה כל בסיס. ישנן עובדות בשטח, אני סבלתי תקופה ארוכה ממחסור בברזל ולא הצלחתי לשפר את המצב בעזרת תזונה ורק אחרי שנטלתי במשך תקופה ברזל החוסרים נעלמו וזה מוכח בבדיקות דם. לגבי החברות שמייצרות את תוספי התזונה, הזכרת את סולגאר שאני באופן אישי קונה את המוצרים שלה פשוט כי מהרבה בירורים שעשיתי דווקא עם אנשי מקצוע נאמר לי שזאת חברה טובה שהמוצרים שלה נחשבים למאוד איכותיים. מקווה שעזרתי..

מנהל פורום תרופות ורוקחות ברפואה משלימה