שילוב בין תרופות לתוספים

דיון מתוך פורום  תרופות ורוקחות ברפואה משלימה

15/01/2010 | 19:39 | מאת: חנה

אני סובלת מיתר לחץ דם מטופלת ומאוזנת. בבדיקות האחרונות נמצא סוכר 105 וכולוסטרול 210. הכולסטרול הטוב 68 והרע 120. אהי נוטלת קרטיה.תוספי המזון שאני לוקחת הם :אומגה3,קוהוש שחור(הפסקתי הורמונים)ויטמינים ומינרלים רוטס(בשל צורך באבץ),וימים די(בשל מחסור)וטיפות פרופוליס וארכיניצאה. שאלתי: האם לא מתנגשים הדברים זה בזה? האם אין סכנה בלקיחת אספרין וויטמין אי? תודה על תשובתך.

לקריאה נוספת והעמקה

חנה שלום רב, אין כל מניעה לשלב בין כל התוספים שציינת. הייתי ממליץ לך להפריד בין האספירין לבין האומגה 3 מספר שעות כדי למנוע אינטראקציה ביניהם שעשויה לגרום להגברת דילול הדם. לפי מחקרים שנעשו בשנים האחרונות, נמצא כי השילוב בין ויטמין A לאספירין מצויין לשמירה על הקיבה מפני דימומים כתוצאה מהאספירין, כמו כן, הויטמין A מגן בצורה ניכרת על מערכת העיכול מפני חומציות יתר הנגרמת מתרופות כמו האספירין. לכן אני ממליץ לך לשלב בין האספירין לויטמין A ולקחת את הויטמין כחצי שעה לפני נטילת האספירין. הייתי ממליץ לך לשלב בטיפול הטבעי גם פורמולה טבעית הנקראת קלינטוקס של חב' נוטרילייף, כמוסה אחת פעמיים ביום, לניקוי הגוף מרעלים ולהורדת הכולסטרול בצורה טבעית כמו גם לחידוש פעילות הכבד. מומלץ גם לפנות ליעוץ נטורופטי שיתאים לך תזונה מאוזנת וצמחי מרפא באופן אישי, אשמח לעמוד לרשותך, דר. אילן ללבניקוב, רוקח ונטורופט מומחה, מנהל המרכז לרוקחות אלטרנטיבית - ר"ג.

02/02/2010 | 10:58 | מאת: שרה

לדעתי יש גם תוספי מזון שמטפלים בלחץ דם, תבדקי את זה...

שרה שלום רב, כמובן שישנם צמחי מרפא המטפלים בלחץ דם גבוה. אני ממליץ על פורמולה טבעית הנקראת 120/80 של חב' טינקטורה טק. יש לקחת 20 טיפות 3 פעמים ביום לפני האוכל בקצת מים או מיץ. למי שסובל מבעיות נוספות(כגון: כולסטרול, בעיות לב, סכרת וכדומה) תמיד מומלץ להתייעץ באופן אישי עם נטורופט מומחה כדי לבדוק שאין אינטראקציות בין התרופות לצמחי המרפא שנוטלים. שבוע טוב ובריא, אילן.

מנהל פורום תרופות ורוקחות ברפואה משלימה