אבץ

דיון מתוך פורום  תרופות ורוקחות ברפואה משלימה

06/10/2009 | 17:55 | מאת: מיכל

לאחרונה שערי ממש הדלדל ואני מקריחה בחלק העליון של הראש, שתיתי סליציאה, לא ממש עזר, ואמרו שכדאי אבץ, אז אני לוקחת בכדורים למציצה אבץ. שאלתי היא אם לא חסרים לי ויטמינים כלשהם, כיצד אוכל לדעת שהאבץ בגופי הוא בכמות הרצויה ולא מעבר? מה שכן, זה ממש עוזר לי, ממששש פחות שיער נושר לי...

לקריאה נוספת והעמקה

מיכל שלום רב, האבץ חיוני ביותר לחיזוק השיער וכנראה שבמקרה שלך אכן הוא חשוב מאוד. הייתי ממליץ לך לנסות יעוץ נטורופטי שיבדוק גם חוסרים אחרים של אנזימים,ויטמינים ומינרלים חיוניים תוך שילוב של תזונה נכונה וצמחי מרפא לחיזוק השיער, חג שמח, אילן ללבניקוב.

09/10/2009 | 16:03 | מאת: כרמי

תנסי גם אכילת אגוזי ברזיל שמכילים סילניום שגם טוב לשיער ולעור (מותר רק שניים ביום מחשש להרעלת סילניום). בנוסף מסיכת חינה אדומה לשיער אחת לחודש-חודשיים עם מי קליפות רימונים מורתחות, ביצה חיה והרבה שמן זית שאת מוסיפה לתערובת (רצוי לערבב את הביצה והשמן בחינה לפני שאת מוסיפה את המיים החמים כדי שהביצה לא תהפוך לקשה. וגם מריחה של שמן זית מחומם על הקרקפת לפני כל חפיפה. התזונה פה גם מאוד קובעת חשוב לאכול אוכל בריא (אני סבלתי מנשירה איומה שנים ומאז שאני טבעונית אני מגדלת שיער ארוך מאוד ומאוד בריא) ולהמנע מצריכת חומרים משמרים צבעי מאכל ומזון מעובד. שיער הוא סוג של עציץ שמושפע מתנאי הקרקע. בהצלחה!

מנהל פורום תרופות ורוקחות ברפואה משלימה