קצבת נכות מהביטוח הלאומי
דיון מתוך פורום זכויות מבוטחים בביטוח בריאות וסיעוד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אבי לקה בדימום מוחי לפני 5 חודשים עקב מפרצת ועבר צינתור לסגירתה היה מאושפז חודש בבית החולים+ חודשיים שיקום לפני כשבוע חזר אבי לעבוד במסגרת עבודותו כמוכר, בעת אשפוזו בבית החולים הוגשו על ידי מסמכים לביטוח הלאומי לקבלת נכות תשובתם עדיין לא התקבלה. שאלתי היא האם עקב כך שהוא חזר לעבוד לאחרונה הוא יהיה זכאי בכלל לאיזושהי קצבה ואם כן האם זה יכול לפגוע בצורה כלשהי לחזרה מלאה לעבודתו? תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה