מימון הורמון גדילה

דיון מתוך פורום  זכויות מבוטחים בביטוח בריאות וסיעוד

24/08/2012 | 02:08 | מאת: ליאור

ביתי בת 8.5 , גובה 131 סמ החלה התפתחות מינית. מבדיקה של גיל עצמות - מתאים לגיל 11. הוחלט לבצע עצירת התפתחות מינית בשילוב של הורמון גדילה. קופח מכבי מסרבת לממן את הורמון הגדילה בעוד המלצת רופא הוא להביא לשיפור גובה סופי (נכון להיום, במצב הנוכחי, גובה סופי הוא 148 סמ...). יש לי ביטוח בריאות בהראל וגם הם מסרבים לממן את ההורמון. מבחינה כלכלית אין באפשרותי לממן את ההורמון גדילה וזאת הסיבה שבחרתי לבצע ביטוחים מקיפים, הן בקופת חולים מכבי והן בביטוח הראל. מה עלי לעשות?

לקריאה נוספת והעמקה

הבעיה ידועה וקיימת לעיתים קרובות מול חברות הביטוח, אבל לחברת הביטוח קריטריונים ברורים מתי היא מממנת טיפול כזה ומתי לא אשמח לסייע לך לשם כך אני צריך לראות את המכתב מהרופא שהמליץ על הטיפול ואת צפי הגובה שהיה לילדה לפני התחלת הטיפול תוכלי לשלוח לי למייל במשרד [email protected] סוף שבוע נעים

02/12/2012 | 19:06 | מאת: אבא מפ"ת

חברת הביטוח מגדירה הורמון גדילה כתרופה קוסמטית למרות שהרופאים ממליצים את הטיפול לילד .סיבה השנייה שבזמן שרכתי את הביטוח נשאלתי אם הילד במעקב רפואי כלשהו ואני לא אמרתי שהוא במעקב גדילה .להזכיר לחברת הביטוח שכל ילד במדינת ישראל במעקב גדילה והתפתחות .

מנהלי פורום זכויות מבוטחים בביטוח בריאות וסיעוד