בדיקת העמסת סוכר- איך להתכונן?
דיון מתוך פורום סוכרת
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני צריכה לעשות בדיקת העמסת סוכר, קראתי באיזשהו פורום שאם עושים דיאטה דלת פחמימות בימים שלפני זה עלול לגרום לזיוף התוצאות אני הרבה זמן אוכלת מעט פחמימות, האם מספר ימים לפני הבדיקה עליי לאכול הרבה פחמימות ובאיזה אופן? מדוע דיאטת דלת פחמימות עלולה לזייף תוצאות? אשמח לפירוט תודה
שלום לך לי, מומלץ בשלושת הימים לפני בדיקת העמסת סוכר (מה שנבדק זה הסבילות שלך לפחמימות ולא "ההעמסה" עצמה), לאכול שלו ארוחות מלאות רגילות ללא הפחתת הפחמימות על מנת לשמור על רזרבות תקינות של הכבד ולא להביא למצב של דמוי רעב ודלדול המחסנים, דבר שיכול להשפיע על תוצאות תגובת הגוף למתן הגלוקוז בהעמסה.