רמת סוכר אחרי ארוחות
דיון מתוך פורום סוכרת
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאחרונה בדיקות סוכר בצום, עלה לי הסוכר מאיזור ה88-90 ל98 99 בבדיקה במיון ( עקב לב) לאחר ארוחה היה 165. אני טבעוני (ללא סוכרת) ורונה לבדוק מה ארוחת בוקר של פירות בלבד גורמת, האם עוזרת לשליטה סוכר? כפי שאומרים וכותבים, מנחי/מטפלי/מורי טיבעונות פירותנית, כך שאם אני בודק שעה שעתיים אחרי ארוחת הפירות, איזה ערכים הם טובים ואיזה חשודים?
שלום לך כל עוד רמות הסוכר בצום הן מתחל ל 100 מג% אין לך מה לדאוג ואין לך סוכרת. אם שעתיים אחר ארוחת פירות טבעונית הסוכר מתחת ל 140מג% אזי הכל סביר. אם הרמה שעתיים אחר ארוחה כזו היא בין 141 ל 200 יש חשד למצב של "קדם סוכרת".