חוסמי ביטא וסכרת
דיון מתוך פורום סוכרת
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר קנטר היקר, האם נבדק מדעית הקשר בין נטילת חוסמי ביטא ורמת הסוכר בדם? אם כן, האם רמת הסוכר עולה ככל שהמינון של חוסמי הביטא עולה?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך, הבעייה של חוסמי ביתא היא לא השפעתם על רמות הסוכר אלא בכך שהם מטשטשים או מונעים את סימני האזהרה לנפילת רמות הגלוקוז בדם. בכך, אדם שמטופל בתכשירי סולפוניל אוראה (גלובן, גליבטיק, דיאבנז, לוקורייט) או אינסולין, ומתפתחת היםוגליקמיה, עלול לאבד את סימני האזהרה הקלאסיים של היפו בתחילתו.