סידן וכרוב
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
18/10/2007 | 20:48 | מאת: אלברט
שלום לצוות בן 65, אני לא אוכל מוצרי חלב. לוקיח 250 מ'ג סידן+100 ויטמין D .שלוש פעמים ביום (האם המינון סביר? לוקיח עם זה 100 מ'ג מגבזיום) שאלתי : בכרוב יש חומצה אוקסלית שמפריעה לספיגת הסידן. כמה זמן אחרי נטילת כדור הסידן אפשר יהיה לאכול כרוב מבלי שזה יפריע לספיגה ?
לקריאה נוספת והעמקה
22/10/2007 | 09:43 | מאת: מוניקה קרן
שלום אלברט, ישנם גורמים רבים המפריעים לספיגת סידן, ביניהם חומצה אוקסאלית, סיבים תזונתיים ועוד. בכרוב למשל, יש גם סידן. אם אתה לוקח את הכדור עם האוכל (כך מומלץ) ואתה יכול "להרחיק" את אכילת הכרוב, כדאי לשמור על שעתיים הפרש. מדוע אתה לוקח רק 3 כדורים ולא 4? בברכה מוניקה קרן