דגנים מלאים לתינוקות
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
היי בני בן 11 חודשים והתחיל לאכול לחם, ביסקוויטים ועוד. רציתי לדעת האם מומלץ לתת לו לחם מחיטה מלאה או שזה לא מומלץ בשלב זה ועדיף לתת לחם לבן? תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
שלום דורון, ניתן לתת דגנים מלאים לתינוקות שהחלו לאכול דגנים. זה מבורך להרגיל ילדים מגיל קטן לצרוך דגנים מלאים. כדאי לעשות זאת בהדרגה, כדי לאפשר למערכת העיכול להתרגל לסיבים התזונתיים (למרות שאוכל סיבים תזונתיים שמקורם בירקות ובפירות). בברכה מוניקה קרן