גובה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
15/10/2007 | 19:29 | מאת: ענת
שלום שמי ענת אני בת 15 אני מטר שישים, שוקלת 55 וקצת,אבי מטר שבעים וחמש ואמי מטר שישים ושתיים,הייתי רוצה לדעת אם אני עוד הגדל (מבחינת גובה)? והאם כדאי לכחת תוסף גאבה או?..מה התופעות לוואי אם בכלל?.האם מומלץ..?ומה זה ?האם יש משהו אחר יותר מומלץ? תודה רבה ענת!
לקריאה נוספת והעמקה
17/10/2007 | 23:14 | מאת: מוניקה קרן
שלום ענת, יש סיכוי שעוד תמשיכי לגבוה. תלוי באיזה שלב של ההתפתחות שלך את נמצאת. האם קיבלת מזמן את הווסת הראשונה שלך. איני מכירה תוסף המסייע לגבוה. צריך לשמור על תזונה נכונה, המספקת מספיק ויטמינים, מינרלים, חלבונים וקלוריות לגוף, בכדי שתהליכי ההתפתחות והגדילה יוכלו להתרחש. כמו כן חשוב לישון די שעות. הורמון הגדילה משתחרר בעיקר בשעות השינה. בברכה מוניקה קרן