השמנה אצל בת טיפש עשרה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
15/10/2007 | 15:48 | מאת: tvאביטל
ביתי בת 13 שוקלת 42 וגובה 1.53 לדעתה היא שמנה..אני קצת מודאגת מדעתה הלא ממש הגיונית או שאולי כן?
16/10/2007 | 09:22 | מאת: מוניקה קרן
שלום, ביתך ממש איננה בעודף משקל, היא לגמרי בסדר. היא כנראה מושפעת מתרבות "האנורקסיה": דוגמניות רזות מאוד בפרסומות, חברות שאולי מעט רזות ממנה וכו'. נסי לשוחח איתה על הנושא ולברר את עמדותיה. להסביר לה שהיא מצוינת איך שהיא. אם נראה לך שהעניין מחמיר, כדאי לשקול להתיעץ עם איש מקצוע. בברכה מוניקה קרן