תזונה בהריון
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
11/10/2007 | 19:51 | מאת: aaa
שלום ! האם מותר לצרוך יוגורט דיאט, משקה דיאטתי וסוכרזית פעם אחת ביום בהריון ? תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
12/10/2007 | 15:49 | מאת: מוניקה קרן
שלום, איני ממליצה לצרוך ממתיקים מלאכותיים בזמן הריון כלל. ניתן לצרוך מוצרים הממוצקים ע"י סוכרלוז, אשר אינו נספג במערכת העיכול. ניתן לצרוך יוגורטים דלי שומן (0%) שלא הוספו להם ממתיקים מלאכותיים, כלומר לבנים. בברכה מוניקה קרן