הורדת שומן
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
09/10/2007 | 00:41 | מאת: מוטי
שאלה למוניקה.חייב להוריד 6ק"ג ,במשך כל היום אני מצליח בתכנית טובה כולל תזונה ואימון אירובי ואנאירובי אך בשעות הלילה מ 19עד 23 מאבד שליטה על כמות המזון.מה הדרך שאת ממליצה כדי להתגבר על בעיה זו?
לקריאה נוספת והעמקה
09/10/2007 | 11:53 | מאת: מוניקה קרן
שלום מוטי, למה אתה מתכוון מאבד שליטה? האם אתה רעב מאוד? האם אלו שעות שזמינות המזון והאכילה עולים? מה אתה אוכל במשך היום? כמו כן אשמח אם תשתף במידע לגבי גילך, משקלך, והגובה שלך. בברכה מוניקה קרן
09/10/2007 | 18:28 | מאת: מוטי
למוניקה שלום רב הכונה לאבד שליטה זה דחף בלתי נישלט ללכת שוב ושוב למקרר ולשלוף מזון ,אגב מזון בריא משך היום אני צורך כ2000 ק"ל גילי 70שנה משקל 76ק"ג גובה 170 ס"מ עוסק בספורט ושומר על תזונה נכונה .אבל איך אפשר להתגבר על הדחף שהזכרתי קודם ?בברכה ממרדכי פלד