פירות וירקות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
07/03/2007 | 21:57 | מאת: הילה
שלום קוראים לי הילה ואני בת 17 אני אוכלת מדי יום כמות גדולה של ירקות ועד 2-3 פרות ברצוני לשאול אותך כמה צריכה נערה בגילי לצרוך פירות וירקות ביום? תודה רבה הילה.
לקריאה נוספת והעמקה
09/03/2007 | 15:29 | מאת: מוניקה קרן
שלום הילה, נערה בגילך אמורה לצרוך לפחות 3 מנות ירק ליום ועוד 2-3 מנות פרי. חשוב לצרוך ירקות ופירות בצבעים שונים, שכן כל צבע מכיל ביופלבנואידים שונים (נוגדי חמצון) ובהתאם יתרונות בריאותיים. בברכה מוניקה קרן