כדורים משלשלים
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
19/09/2007 | 22:01 | מאת: נעמי
בס"ד שלום וברכה! אני שוקלת כ65 בעוד שהמשקל הנכון לגובהי הוא 55, משמע שיש לי עודף שומן בגוף. ניסיתי מאות סוגים של דיאטות, פעילות גופנית וכו' וכלום לא עזר לי עד כה... אני מנסה כל מיני סוגי דיאטות במשך 4 שנים כבר... העניין הוא ששמעתי לא מזמן ששימוש בכדורים משלשלים מוריד מעט מהמשקל. אני לא מתכוונת להפוך לאנורקסית בעקבות נטילת הכדורים אלא רק להתשמש בהם בטווח הקצר... אני רוצה להוריד בעזרתם כ-3-5 ק"ג ולהפסיק את השימוש כי הבנתי שהם גורמים לסתימת המעיים. האם אני יכולה לעשות זאת? האם מותר לי להשתמש בכדורים למטרה זו? אני לא יודת אם זה קשור אבל אני כבר קרוב ל4 שנים צמחונית ואני גם לא אוכלת דגים כך שרמת הכולסטרול שלי גבוהה ויש לי מוגלובין נמוך ויש אפילו חשד לאנמיה... בבדיקות האחרונות שעשיתי לפני שנה הראו לי שיש לי את מחלת הנשיקה, האם כל זה עלול להשפיע עליי בלקיחת הכדורים המשלשלים? שאלה נוספת, אני לא יודעת לבלוע כדורים אז אם אני רוצה כדור, אני מרסקת אותו לאבקה ושותה, האם נכון לעשות זאת עם כדורים משלשלים? נ.ב אני חושבת לקחת כדור משלשל של "טבע" בשם "לקסעדין", מה ההמלצה שלכם בעניין? תודה מראש וכתיבה וחתימה טובה!
לקריאה נוספת והעמקה
20/09/2007 | 00:04 | מאת: ***
נעמי שלום, אני לא אחת מהמומחים כאן אבל אני רוצה להגיב לשאלתך דבר ראשון אני אישית לא ממליצה לך להתחיל לקחת כדורים משלשלים על מנת לרדת במשקל לקחת כאלו כדורים זה לבלות בשירותים המון זמן ממש כמו שיש לך שלשול (סליחה על הבוטות) או משהו בסגנון ואני בטוחה שיש לך הרבה דברים יותר חשובים לעשות מאשר לבלות כל היום בשירותים, למה לך להכניס לגוף רעלים ? אני יודעת שזה לא פשוט לרזות אבל זו לא הדרך גם אח"כ יוכלות להיות כל מיני בעיות ביציאות ועוד בעיות בכלל שאת מפסיקה לקחת את הכדורים מה גם שאף פעם זה לא מפסיק אחרי שבוע תראי שכדור אחד לא מספיק לך אז תתחילי לקחת 2 וכן אלה וכן אלה כבר שמעתי על כאלו שלקחו 300 כדורים , דבר שני כדורים משלשלים זה סוג של בולמיה ואת לא רוצה להכנס לשם , במקום זה תשמרי על תפריט נכון ותעשי ספורט בדר"כ זה עובד, אולי תקביעי תור לדיאטנית אולי יש לך משהו בתפריט שאת לא עושה נכון ועל ידי כך שתפגשי עם תזונאי הוא יכוון אותך לדרך הנכונה, תשמרי על עצמך, שנה טובה ובהצלחה
20/09/2007 | 09:06 | מאת: מוניקה קרן
שלום נעמי, כדורים משלשלים אינם גורמים להרזיה! כדורים משלשלים גורמים לכך שהצואה (הפסולת שהגוף מפריש במילא) יוצאת מהר יותר מהגוף. יחד עם זה הולכים לאיבוד הרבה נוזלים. מה שמראה באופן זמני, הפחתה של קילוגרמים, מכיוון שהמשקל אינו מבדיל בין איבוד נוזלים לאיבוד שומן. חשוב להדגיש שלרקמת השומן, ממנה אנו רוצים להפטר, לא קורה דבר. היא נשארת בדיוק כפי שהיתה. סיבה נוספת נגד שימוש בחומרים משלשלים היא התמכרות המעיים והצורך לעלות במינונים בכל פעם. לסיכום: אל תקחי כדורים משלשלים. אני ממליצה לך לפנות ליעוץ תזונתי מפורט לטיפול בעודף המשקל, יתר הכולסטרול והאנמיה מהם את סובלת. בברכה מוניקה קרן
17/01/2009 | 20:51 | מאת: אנונימי
מה ציפית שיגידו לך כאן כן קחי כדור משלשל זה טוב ותרזי מהר???