אני לא בטוחה אפ זה הפורום הנכון..
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 24 ובשנה האחרונה מידי פעם אני מרגישה שיש לי נפיחויות בבטן... כשאני נוגעת באזור הנפוח אני מרגישה כאילו אני לוחצת על שקית מים או משהו כזה... אז רציתי לשאול אם זה נורמאלי... -- רציתי גם לשאול כיצד ניתן לעלות במשקל (שוקלת 42 קילו, גובה 1.65), כי אני פשוט לא מצליחה... אני אוכלת מאכלים משמינים, ג'אנק פוד, מאכלים עם הרבה אחוזי שומן, אוכלת בשעות הלילהן ועדיין מה שאני מעלה (קילו או שניים), אני מורידה כנראה בשרותים כי אחרי כמה שעות/אחרי יום אני יורדת חזרה... אני מעוניינת לעלות בין 5 ל-8 קילוו. (דרך אגב אם זה רלבנטי לשאלה אני טבעונית ומבדיקות דם שעשיתי לא מזמן אין לי חוסר בויטמינים, ברזל או כל דבר אחר ואני לא לוקחת שום תוספי מזון/כדורים)
שלום, את בתת משקל די רציני. האם זה היה המשקל שלך תמיד או שירדת במשקל לאחרונה? כמה זמן את טבעונית? מה בדיוק את אוכלת? אם את טבעונית איזה ג'אנק פוד יוצא לך לאכול? אני ממליצה לך לפנות קודם כל לרופא המטפל שלך, לבדוק את הנפיחות בבטן ולבקש ממנו הפניה ליעוץ תזונתי. את צריכה לשבת באופן מסודר עם איש מקצוע שידריך אותך בצורה פרטנית לגבי התזונה שלך, ולהתחיל לעלות במשקל בצורה בריאה. בברכה מוניקה קרן