תפריט
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
15/09/2007 | 21:30 | מאת: אילנית
שלום , אני בת 34, גובה 1.68 ומשקל 66 ק'. אני בעודף משקל שמצטבר בבטן. זה די מוזר לי מכיון שאני לא טיפוס אכלן, לא רעבה רוב היום ועושה ספורט כל יום. ובכל זאת... היום אכלתי המון ביחס לימים אחרים, כותבת מה אכלתי. ביום רגיל אני אוכלת חצי מזה... אין בתפריט שלי לחם, פסטה, אורז, ממתקים. מעט דברי חלב. בעיקר יש יש דגים, קטניות פירות וירקות. 10:00 חביתה וסלט (2 כפות שמן זית). 12:00 דיסה 3 כפות קווקר ובננה 16:00 2 לחמית עם 2 פרוסות גבנ"ץ וכף חומוס 20:00 כף דבש , 3 כפות רימונים 22:00 כוס קישוא ברוטב אדום 4 קוביות שוקולד
לקריאה נוספת והעמקה
17/09/2007 | 09:40 | מאת: מוניקה קרן
שלום אילנית, לא ברורה לי השאלה שלך. מה את רוצה לדעת? בברכה מוניקה קרן