הרזיה ומוצרי חלב
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
14/09/2007 | 18:10 | מאת: מיקה
שלום, בחדר הכושר שבו אני מתעמלת נאמר לי ע"י מדריכת הכושר , שמי שרוצה להוריד במשקל צריך להפחית/להימנע ממוצרי חלב בכלל (למעט יוגורט ביו). גם באינטרנט נתקלתי בכתבות שמקשרות בין הרזיה לבין צריכת מוצרי חלב. האם זה נכון? האם כשהדיאטה תקועה מספר חודשים , יעזור אם אצמצם / אמנע ממוצרי חלב? תודה שנה טובה
לקריאה נוספת והעמקה
17/09/2007 | 09:37 | מאת: מוניקה קרן
שלום מיקה, תלוי אילו מוצרי חלב את אוכלת. ישנם מחקרים שמראים, כי דווקא אכילה של מוצרי חלב עד 5% שומן, מגבירה את הירידה במשקל. מוצרי חלב מכילים חלבונים, ויטמינים ומינרלים חשובים, לרבות סידן, שהינם חיוניים לגוף בריא. הצריכה המומלצת היא של 3 מנות ליום. למשל: 100 גרם גבינה 5%, גביע יוגורט ומעדן חלב דל שומן. צריכים לבדוק את כל הסיבות לתקיעות במשקל. כמה ירדת עד כה? האטבה או עצירה בירידה היא חלק מתהליךל ההרזייה. לרוב צריך להמשיך ולהתמיד בתכנית וה"תקיעות" משתחררת. אני ממליצה להתיעץ עם דיאטנית לגבי התזונה שלך, שתבחן את התפריט שלך והתהליך שעשית עד כה ותתן לך תשובה מקתועית לבעיה. בברכה מוניקה קרן