תעזרו לי !!!
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
10/09/2007 | 17:00 | מאת: מישהי שחושבת על להפוך לאנורקסית
אני שוקל 64 והגובה שלי מטר שישין שלוש ואני רוצה לרדת במשקל עשיתי דיאטות וכאלה עכשיו אני לא ...מחר רוצה להתחיל ...פעם הייתי רזה ופתאום בכיתה י התחלתי להשמין ...מעירים לי על זה ואני לא יודעת איך לרדת כי ספורט אני שונאת ..ודיאטה מתאימה אני לא מוצאת ...אולי תמליצו לי על הדיאטה או שלא לאכול לי כלל?....מה אתם ממליצים ...כי דווקא כשאני לא אוכלת זה עוזר לי יותר ...כמו ביום כיפור אבל ברגע שאני אגע בעוגיה ובאוכל אני ישר נזכרת מה זה אוכל ...לא שאני זוללת חס וחלילה אז יכולתי להיות בכלל ((: שלא נדע...אבל אני כבר מתחילה לחשוב שלהיות אנורקסית זה יותר טוב ..יעזור לי לרזות !! ותודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
11/09/2007 | 18:36 | מאת: מוניקה קרן
שלום, אני ממליצה לך להכנס למסגרת מסודרת, בה תקבלי הדרכה והכוונה תזונתית בשילוב טיפול מחשבתי התנהגותי. אינך יכולה לעשות את זה לבד. את עלולה לגרום לנזק. דוגמה לטיפול כזה ניתן למצוא במרפאה שלנו. את מוזמנת להכנס לאתר ולהתרשם: www.drlevy.co.il בברכה מוניקה קרן