שלום..התחלתי לפני שבוע דיאטה...
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
09/09/2007 | 20:21 | מאת: אלונה
שלום, אני שוקלת 60 קילו והגובה שלי זה 1.65 .לפני שבוע התחלתי בדיאטה(+ספורט) שהיא: לאכול פעם אחת ביום 2 כפיות קטנות של כוסמת העשויה על מים בלי תוספות כלל! אך זה לא עוזר בכלל ,אני גם לא מרזה (מה שלא הגיוני כי אינני אוכלת חוץ מהנ"ל כלום) וגם הפסקתי להיות רעבה ועכשיו אני לא אוכלת בכלל שום דבר ומדי פעם שותה כוס של מים...מישהו אולי יכול לייעץ לי מה לעשות או לומר למה הדיאטה לא עוזרת? כמו כן , אני רועדת (ומצטערת על הגועל)ומקיאה כל היום ..אמא שלי אומרת שזה לא קשור..האם היא צודקת?יש מצב שהדיאטה קשורה למצב הבריאותי שלי?
לקריאה נוספת והעמקה
10/09/2007 | 01:05 | מאת: דסי
יקרתי אני לא ממנהלי הפורום ואני לא יכולה לייעץ לך כי אני לא מומחית אבל כן מבינה בדיאטות למינהם ולצערי מה שאת עושה זה לא דיאטה זו הרעבה בשביל להרזות את צרכה לאכול מכל אבות המזון, שהגוף לא מקבל את האוכל המגיע לו הוא נכנס למגננה והוא מתחיל לאכול את השומנים של עצמו מה גם שהגוף נכנס לסטרס כי הוא גם לא מקבל אוכל וגם התחלת לעשות ספורט,שלא תביני לא נכון ספורט זה מצוין שעושים ספורט צרכים לפעמיים לעלות את כמות הקלוריות שאוכלים ביום, לדעתי כדאי לך לפנות לייעוץ אצל דיאטנית כדי שתבנה לך תפריט מאוזן על מנת שתרדי (אם בכלל יש צורך שתרדי) תתחילי לאכול מסודר את לא רוצה להגיע למצב של אנורקסיה . אני גם מניחה שתתחילי לאכול גם ההקאות יפסקו, שוב אני לא מומחית אבל אני חושבת עצם העובדה שאת לא אוכלת מסודר משפיע על בריאותך,וחבל מאוד, (רק בשביל ידע כללי גם שלא אוכלים כלום כל היום לא רק של יורדים יש מצבים שגם עולים) תשמרי על עצמך
11/09/2007 | 18:17 | מאת: מוניקה קרן
שלום אלונה, מה שאת מתארת זו הפרעת אכילה. פני לטיפול מתאים בהקדם. בברכה מוניקה קרן
13/09/2007 | 20:52 | מאת: אילנה
שלום לך! אני לא מנהלת הפורום אבל מאוד מבינה את העיניין . מי גיל 14 אני עושה דיאטה מה לעשות יש לי נתיה להשמנה הייתי גם עושה מה שאת עושה גם מקיאה גם הייתי לוקחת כדורים למינהם. חוץ מי מחלה שחליתי בה זה לא נתן לי כלום שום תועלת . כש בן אדם לא אוכל מספיק או מעריב את עצמו המערכת הגוף לא פועלת כמו שצריך כי אין תזונה לגוף לכן מערכת החיסון מאוד חלשה כחה ש לא נדה אפשר למות ביגלל זה. אני לא ידעת בת כמה את אבל מתערת לעצמי בגיליים כרוב ל18 תחשבי על העתיד שלך את צריכה להתחתן ללדת ילדים מי ירצה בחורה חולה אבל רזה ? סליחה ש כתבתי בצורה כצד תוקפנית אבל אני עברתי אותו דבר ביגלל אנמיה לא גייסו אותי לצבע החיים שלי היו בגהינום היו לי פחדים מי חוסר אוכל בגוף כול הזמן בכיתי ו אז ההורים שלי היכניסו אותי לבית חולים לחולה נפש עם הבחנה בולמיה(מחלה ש בו אוכלים ו אחר כך מקיאים) . חמודתי תחשבי כיצד את תגרמי נזק לגופך הצעיר? היום אני אמא ו בכול זאות אני ישמנתי אבל לא נותנת לעצמי ליהיות רעיבה. ש יהיה לך שנה טובה
12/09/2007 | 15:21 | מאת: עליזה
אלונה שלום ושנה טובה במקרה נכנסתי לפורום ונתקלתי בהודעה שלך ורציתי לשתף אותך. אני אמא לילדה בת 10 וגם כמו הרבה שמנות עולה ויורדת ויורדת ועולה. כשהייתי נערה עשיתי דיאטות כשהייתי אחרי הצבא עשיתי ועוד ועוד והגעתי למסקנה אחת כשאני לא אוכלת אני סתם סובלת ולא מגיעה להישגים בכלל וגם לאכול 1 כפית של כוסמת זה לא פתרון. הפתרון לדעתי, ואני לא רופאה, זה פשוט לאכול סדיר ובכמויות יותר קטנות ממה שאנחנו אוכלים כשאנחנו לא בדיאטה. לפני שבועיים אבי אושפז ועבר צינתור, כשהוא יצא בקשתו היחידה היתה: עליזה, תעשי לי טובה וקחי את עצמך בידיים. שמעתי ולקחתי. למחרת התחלתי. אני כבר שבועיים בדיאטה וירדתי כבר 5 ק"ג ואני יגיד לך את האמת - אני לא רעבה. קודם לכל - כח הרצון, שנית - להוריד את הכמויות ואפשר לאכול מהכל אני אוכלת כל 3-4 שעות ארוחות קטנות מזינות לא מוותרת על שום דבר הכל בטוב טעם ומעט תאמיני לי לרבע וחצי יש אותו הטעם. תאכלי הרבה הרבה ירקות בכל הצורות, תשתי המון אבל המון מים - לא מתוק ולא מוגז. הקיצר בלבלתי לך המוח אבל אל תעשי שביתת רעב את לא תגיעי לשום מקום. וגם אם החלטת לעשות שביתת רעב שכזו תדעי לך שגם אם תרדי ויבוא יום ותקחי פרוסת עוגה את כבר תעלי לא שווה להרוס את הגוף תדעי רק שהדיאטות האלו יכולות רק להזיק תאכלי בריא ותזכי. שתהייה לך שנה טובה וחג שמח