דיאטה+הכנה לקראת הריון
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
09/09/2007 | 11:38 | מאת: אנה
אני כרגע עושה דיאטה של 1100-1200 קלוריות מאוזנת,ועכשיו החלטתי להכין את הגוף לקראת הריון---לקחת 3 חודשים חומצה פולית. אני לא רוצה להפסיק את הדיאטה רק בגלל שבהריון "מותר" לאכול הכל--לפי הריון ראשון שלי שבו העלתי 20 קילו וזללתי. כרגע אני במשקל בסדר אבל אם אני אפסיק דיאטה ולא תהיה לי מסגרת אני יודעת שאני אתחיל לזלול בשם ה"הריון". השאלה היא איך מסתדרים עם דיאטה בהריון ויותר חשוב איך מסתדרים עם דיאטה עכשיו בשלב של הכנה להריון,ומה בקשר לספורט?
לקריאה נוספת והעמקה
11/09/2007 | 12:15 | מאת: מוניקה קרן
שלום אנה, בשלב ההכנה להריון, שאמור להמשך 3 חודשים, את יכולה לעשות "דיאטה". איני יודעת מה משקלך, אך באופן כללי ניתן לשמור על תפריט של 1200 קלוריות, בתנאי שהוא מאוזן, מכיל את כל רכיבי התזונה, כולל ויטמינים ומינרלים. אני ממליצה לשלב מנת דג לפחות פעמיים בשבוע, ליטול חומצה פולית ולערוך בדיקות דם לוודא שאינך סובלת מחסרים כרוניים, בברזל למשל. בהמשך, כשתהיי הרה, אני ממליצה לך להצטרף למסגרת, אם אינך עושה זאת כבר עכשיו, להיות במעקב אצל דיאטנית, כדי שתדריך אותך לגבי התפריט הרצוי ותעזור לך לא לעלות במשקל יותר מהרצוי. חשוב לזכור כי בזמן הריון צריך לחשוב בשביל שניים, אך בהחלט לא לאכול בשביל שניים או לאכול כל מה שרוצים. בברכה מוניקה קרן