בעיה קשה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בחורה בת 20 סובלת מהשמנת יתר ויש לי בעיה שיתוק בכף רגל ימין ואני לוקחת כמה תרופות מביניהם :אלטרוקסין 100mg, קומדין לפי הבדיקות ופרוגליטון לוסת, אז אני גם צריכה דיאטה ומצד שני אי אפשר לעשות דיאטה בלי פעילות גופנית וגם ניטלת התרופות משפיעות עלי ועל סדר היום שלי לכן אני לא יודעת מה לעשות במצבי זה ופונה לפורום השמנת יתר לעזור לי ואם יש הצעות לגבי... תודה מראש פ.איה
שלום איה, את לא פירטת את כל הבעיות הרפואיות מהן את סובלת, אך אנסה לענות ככל יכולתי. חשוב לציין שאפשר לרדת במשקל גם ללא פעילות גופנית. לכן אפשר לבנות עבורך תפריט, המותאם למצבך הבריאותי ולתרופות שאת לוקחת, שיגרמו לצמצום הקלוריות שאת אוכלת ותרזי. מאוד מומלץ שתפני לדיאטנית שתבנה עבורך תכנית אישית בהתאם לפרמטרים של המצב הבריאותי, התרופות שאת נוטלת, העדפותיך בנוגע למזון וסדר יומך. בהצלחה מוניקה קרן