סיבוטראמין,אורליסטאט ופנפלוראמין - מה ההבדל?!
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
01/09/2007 | 03:25 | מאת: לי
סיבוטראמין(רדוקטיל),אורליסטאט (קסניקל) ופנפלוראמין(פונדרקס) מה ההבדל בין כל התרופות האלה והמה עדיף להשתמש?
לקריאה נוספת והעמקה
02/09/2007 | 17:02 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום לי : סיבוטראמין הינה תרופה מפחיתת תיאבון ועוזרת לירידה במשקל על ידי הגברת הניצול של הסרוטונין ברמת המח. קסניקל הינה תרופה העובדת באופן מקומי על ספיגת השומן במעי. פנפלורמין לא נמצאת בשימוש בארץ לצורך הרזייה. כדי לענות לך על שאלתך מה כדאי לקחת אני צריכה פרטים נוספים , גיל, משקל וגובה, מצב בריאותי, ניסיונות קודמים להפחתת משקל, ומהי הבעיה אותה הנך מנסה לפתור. את מוזמנת לקרוא בהרחבה על התרופות באתר שלנו, את יכולה גם לפנות אלי באופן אישי דרך האתר במייל עם הנתונים שלך או שוב דרך הפורום ואשמח לענות לך בהקדם . בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי
08/09/2007 | 19:56 | מאת: לי
אני בת 18 ואני שוקלת 83 וגובה שלי הוא 1.60 כעיקרון אין לי שום בעיות רפואייות למעט מגרנה תורשתית אני עושה הליכות כ5 פעמים בשבוע שעה וחצי כל פעם בקצב מהיר כבר יותר מחודשיים ואני לא מצליחה להוריד במשקל וחשבתי להאזר בתרופות ואני לא אוכלת יותר מדי אבל אני גם לא מקסחת את אצמי בדיטות רצחניות כי אני לא רוצה כשהייתי בטיפול אצל דאיטנית אחרי בדיקה עיקבית היא אמרה לי שאני לא אוכלת הרבה ואחרי חודש הפסקתי ללכת אלה כי זה לא אזר