אין לי מושג מה קורה עם המשקל !:
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
18/10/2013 | 12:10 | מאת: חן
שלום לך ד''ר אולגה רז. (אולי לך יהיה תשובה אלי) אני כבר כמה זמן (לפחות שנתיים)מנסה לרדת במשקל הצלחתי לרדת קצת , ונשארתי במשקל שלי כבר המון המון זמן, אני עושה המון ספורט(3 פעמיים לפחות בשבוע והולכת לפחות 14-8 קמ ) אני לא אוכלת דברים שהם עתירי שומן וגם הבישולים הם אינם בשולים מלאי שמן אלה ממש במידה ומצומצם . -''החטאים'' היחידים שלי זה אגוזים ושקדים שכמעט כול יום אני לוקחת ביין 3-4 לתוך היוגורט שהוא 0%. ברנפלקס או קובית שוקולד או גלידה (שזה גם אני לוקחת לייט) . אני לא יודעת מה לעשות !? דיאטניות מחזירות אותי לאותן משוב של ''אין כניסה ''-ואין עזרה . יכוליות שיש מעבר למוטבציה ולמאמץ שזה משהוא גנטי ?או משהוא אחר
19/10/2013 | 21:33 | מאת: חן-הוספת נתון
רציתי להגיד שהגיל שלי הוא 19