משקאות דיאטטיים בדיאטה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
15/10/2013 | 13:55 | מאת: נגה
שלום ד"ר רז אני עושה דיאטה במסגרת עם דיאטנית. הדיאטנית שלי לא "מרשה" לי לשתות משקאות מוגזים דיאטטים ואני קוראת שאת דווקא לא נגד. אז מה נכון לעשות?
17/10/2013 | 15:38 | מאת: ד"ר אולגה רז
ברור שמה שאני אומרת זה נכון :-) ואם ברצינות, לפי ה FDA האמריקאי, משקאות דיאטטיים לא גורמים לנזק בריאותי ולפי מחקרים שתייה של משקאות דיאטטיים אינה גורמת לחשק למתוק